Підписатися на RSS

Основними завданнями психологічної служби закладу дошкільної освіти є:

- визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання;

- складання програм індивідуальної роботи з дітьми з метою полегшення їхньої адаптації до шкільного навчання;

- спостереження за переломними моментами розвитку, діагностична та корекційно-розвивальна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги, виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку;

- консультаційна робота з адміністрацією закладу, вихователями й батьками щодо психологічних проблем виховання дітей;

- проведення різноманітних корекційно-розвивальних та відновлювальних робіт з дітьми, які цього потребують.

- допомога у підтримці сприятливого психологічного клімату у дитячих колективах та у колективі закладу, попередження та вирішення конфліктних ситуацій.

Також в зв’язку з гострою необхідністю психологізації педагогічного процесу в ЗДО на сучасному етапі передбачений тісний функціональний взаємозв’язок та творча співпраця психолога з адміністрацією закладу і з усім педагогічним колективом.

Напрямки діяльності психологічної служби.

-адаптація новоприбувших дітей до закладу дошкільної освіти;

/Files/images/psiholog/P1050461a.JPG

-психологічний супровід дітей раннього віку (ясла);

/Files/images/psiholog/P1060244a.JPG

-робота з обдарованими дітьми;

/Files/images/psiholog/DSC00431a.JPG

-визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання;

/Files/images/psiholog/DSC00481a.JPG

-вивчення розвитку емоційної сфери дітей середнього дошкільного віку;

/Files/images/psiholog/P1040066a.JPG

- практичні заняття;

/Files/images/psiholog/P1050407a.JPG

-допомога у підтримці сприятливого психологічного клімату у дитячому колективі та у педколективі закладу, попередження та вирішення конфліктних ситуацій.

/Files/images/psiholog/DSC00446a.JPG

/Files/images/psiholog/P1050434a.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 760